יאקימונו – מסעדה יפנית באיכות לא רגילה

ברוכים הבאים אל אתר יאקימונו, מסעדה יפנית באיכות ללא פשרות.שני הסניפים שלנו, במלון הילטון ובשדרות רוטשילד, צברו לעצמם במשך השנים קהל לקוחות נאמן, שהעריך את הרמה המקצועית הגבוהה ואת הסטנדרט שקבע המייסד והבעלים, אבי כהן ז"ל.

יאקימונו הייתה מחלוצות המטבח היפני בארץ מאז נפתחה בשנת 1994, וכמו אז גם היום קהל לקוחותיה יודע שניתנת כאן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, מהשירות המקצועי ועד חומרי הגלם הטובים והטריים ביותר.במהלך השנים, עקב ביקוש גובר והולך, הבנו שיש אנשים שרוצים ליהנות מהאוכל היפני המובחר שלנו גם כשהם בבית או בעבודה, והתחלנו להציע להם אפשרות להזמנת משלוח מיאקימונו בעזרת אפליקציית משלוחים.

הזמנה מיאקימונו היא הזמנה בטוחה

כל מי שמזמין מיאקימונו יודע שלא מדובר בעוד מסעדת סושי בתל אביב. אצלנו אפשר להזמין מנות מיוחדות ואקזוטיות מתפריט ייחודי הכולל מטבח יפני וסושי בר. הוא כולל מטעמים כמו למשל קורודאי שו פונזו (פרוסות סשימי דוראד רויאל מגולגלות עם מלפפון ג'וליין ואצת וואקמה ברוטב פונזו), דים סאם הורנסו מאקי מושי (גלילי נייר אורז מאודים במילוי תרד ובליווי רוטב מיסו), מאגורו פפר (פרוסות טונה צרובה ולימון ברוטב סויה וג'ינג'ר) ובלאק קוד (קוד שחור במרינדת מיסו עשוי בגריל בליווי אטריות שעועית) – כל אלה ועוד הרבה הן מנות שאולי קשה לגלגל את שמן על הלשון, אבל ממש כדאי לטעום.

מי שרוצה להזמין מיאקימונו בשביל משלוחי סושי, ייהנה מעוד מרולים מיוחדים כמו קאמפצ'י מאקי סושי (ילוטייל יפני, בצל ירוק, אבוקדו ושמן צ'ילי עטוף בשבבי טמפורה) או ריינבו מאקי סושי (סלמון, אבוקדו וקוויאר סלמון במעטפת דגים נאים).כל המנות שציינו לעיל הן רק חלק ממבחר גדול של מנות בטעמים נפלאים, וכל ביס מהן ימלא את הפה שלכם בחגיגה של מרקמים וטעמים טריים.

מזמינים אוכל יפני בקלי קלות

קל להזמין משלוח מיאקימונו – אתר משלוחה מאפשר לכם לעשות זאת בקלות ובמהירות בכמה קליקים. מזינים את הכתובת למשלוח, בוחרים את המנות ועוד קליק אחד ישלח אלינו את ההזמנה.חוץ מהאוכל המצוין שלנו לא כדאי לוותר על המשקאות שילוו אותו, והתפריט של יאקימונו מציע לכם כמה וכמה משקאות יפניים שכדאי מאוד ללגום ולהכיר. זו יכולה להיות בירה יפנית או צ'ויה אומה (שיכר שזיפים) או בקבוק סאקה – העיקר שתרימו כוסית לכבוד הארוחה המעולה שהזמנתם!

אז גם אם אתם לא יכולים או לא רוצים להגיע עד אלינו מאיזשהו סיבה, אתם יכולים להזמין אליכם מרק אגה דאשי טופו, סלט קאיסו ספיישל (סלמון נא, אצות, אטריות שעועית, מלפפונים ואבוקדו ברוטב השף), ניגירי קונגאן סלמון (סלמון בטמפורה בקרם ווסאבי) ועוד מנות שלנו, שעושות כבוד למטבח היפני. ארוחה של יאקימונו היא ארוחה יוצאת דופן בזכות הסטנדרט הגבוה שהיא מציבה. מי שבאמת רוצה להכיר מטבח יפני אותנטי ולא להתפשר על המרכיבים הטובים ביותר הולך להעריך את המומחיות שלנו. העובדה שאפשר להזמין משלוח מיאקימונו היא בונוס נהדר. אנחנו מחכים להזמנה שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור